Zapraszam do mojego bloga z przepisami - przepisy moje wypróbowane, a także znalezione w książkach kucharskich, od rodziny, koleżanek, kolegów i oczywiście z netu. Przepisy wypróbowane przeze mnie. Już kilka osób prosiło bym się nimi podzielił - więc proszę bardzo ;)

wtorek, 17 grudnia 2013

MUFFINKI Z CZEKOLADĄ

MUFFINKI Z CZEKOLADĄ
Składniki:
1 3/4 szklanki mąki,
2 łyżeczki proszku do pieczenia,
1/2 łyżeczki sody,
2 łyżki kakao,
3/4 szklanki cukru pudru,
3/4 szklanki groszków czekoladowych (ja dałem czekoladę drobno pokrojoną),
1 szklanka mleka,
1/3 szklanki + 2 łyżeczki oleju,
1 jajko,
zapach waniliowy.

Nastawić piekarnik na 200`C. Wszystkie składniki suche wymieszać ze sobą, osobno wymieszać mokre. Zmieszać mokre składniki z suchymi, pamiętając, że im więcej grudek tym lepsze muffinki. Ciasto wlewamy do 2/3 wysokości foremek i pieczemy 20 min.

Zdjęcie do posta - pobrane z internetu (wyszukiwarka google).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz