Zapraszam do mojego bloga z przepisami - przepisy moje wypróbowane, a także znalezione w książkach kucharskich, od rodziny, koleżanek, kolegów i oczywiście z netu. Przepisy wypróbowane przeze mnie. Już kilka osób prosiło bym się nimi podzielił - więc proszę bardzo ;)

wtorek, 17 grudnia 2013

MUFFINKI

MUFFINKI

Składniki:
2 szklanki mąki,
1 płaska łyżka proszku do pieczenia,
2-3 łyżki cukru,
szczypta soli,
1 jajko,
1 szklanka mleka lub maślanki, może być także jogurt,
1/2 szklanki oleju,
aromat (ja dałem pomarańczowy).

Do jednej miski wsypać przesianą mąkę, proszek do pieczenia, cukier oraz sól. W drugiej misce mieszamy wszystkie płynne składniki tj. jajko, mleko, olej i aromat. Wszystko wlewamy do suchych składników i mieszamy niezbyt dokładnie. Ciasto wlewamy do 2/3 wysokości foremek i pieczemy około 15-20 min. w 200`C

Zdjęcie do posta - pobrane z internetu (wyszukiwarka google).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz